Returul produselor. Reclamatii
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca, dupa analizarea solicitarii conform Procedurii de solutionare a reclamatiilor, se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Premium Quality Flavours & Services SRL
Produsul trebuie sa fie insotit de documentele aferente achizitiei.
- Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca, dupa analizarea solicitarii, se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Premium Quality Flavours & Services SRL. In acest caz, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va completa formularul de reclamatie/ retur si il va expedia catre adresa de e-mail office@dimello.ro, impreuna cu produsul reclamat, urmand a primi un raspuns din partea Premium Quality Flavours & Services SRL in maxim 15 zile de la primirea reclamatiei.
Orice reclamatie cu privire la produs va fi solutionata de Premium Quality Flavours & Services SRL in conformitate cu drepturile conferite consumatorului cu privire la garantia legala de conformitate a produselor prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare si cu Procedura de solutionare a reclamatiilor.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, in cazul reclamatiilor privind neconformitatea produselor, nu se poate efectua in cazul in care neconformitatile reclamate nu se datoreaza producatorului si/sau Premium Quality Flavours & Services SRL
Este necesar sa ne trimiteti produsele printr-o firma de curierat rapid, respectand urmatoarele indicatii:
- ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului numarul facturii din care provin
- coletele se trimit catre Premium Quality Flavours & Services SRL la adresa Str. Veseliei nr 3-5, Sector 5, Bucharest, Romania
Din motive administrative, trebuie sa trimiteti produsele returnate, achitand costul de transport, fara a opta pentru serviciul de ramburs.
PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITATA INTEGRAL LA LIVRARE.
IMPORTANT:
NU vor fi acceptate coletele care:
- au fost trimise fara completarea formularului de retur.
- au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de catre dumneavostra.